|
Hjælp til setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steelman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2015 kl. 20:50 |
Hej,
Har brug for lidt hjælp her: jeg har et par (i mine øjne) udmærket aktive højtalere. Dem vil jeg gerne ha sat til mit tv og Apple TV. For at få lidt bedre lyd ud af tvet og kunne streame radio mv fra min IPad osv. ud til disse højtalere. Fra mit tv har jeg kun toslink udgang og ligeledes på Apple TV'en. Så hvad sætter jeg i mellem? Jrg er klar over at jeg skal bruge en D/A konverter men vil gerne kunne sidde i sofaen og skrue op/ned for lyden. Men de fleste DAC synes jeg koster en formue...... Eller er jrg ude i at skulle finde en forforstærker i stedet? Please help me out here..... ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dit TV ikke en hovedtelefon udgang du kan bruge?
|
|
![]() |
|
steelman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
Nope - desværre :-( Men vil også gerne kunne slutte Apple TV'en til med dets toslink (eller hdmi) uden fjernsynet er tændt.....
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Jeg tror at en DAC eller Reciever er din eneste løsning, hvis du vil kunne skrue op og ned for lydstyrken. En god DAC koster snildt det samme som en middelmådig recieve, så valgte står imellem hvor god en lyd du vil sende videre til dine højtalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |