recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Logitech Z-5500 + 2 højttalerstandere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Logitech Z-5500 + 2 højttalerstandere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
karolis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karolis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Logitech Z-5500 + 2 højttalerstandere
    Sendt: 09-April-2015 kl. 15:10
Hej,

Jeg sælger mine højttalere. Jeg har købt dem nyt ca. 4 år siden, og jeg har ikke brugt dem i de sidste 1,5 år (jeg er gået over til mindre stereo nu).

Højttalerne er i meget god stand og fungerer perfekt. Desværre kan jeg ikke finde kvitteringen heller den originale kasse med originale kablerne, men du vil også få hifi-kabler i følgende længder:
-2.4m
-3.2m
-4.8m
-6.4m
-6.4m

Og der er 2 højttalerstandere, også. De er fra Creative, men de passer godt, og jeg er sikker på at du kan finde en mere elegant løsning til at samle det sammen. Det er muligt at tråde kablet gennem standeren.

Små fejl: en højttalerstander har ridser og en højttaler mangler en gummi klistermærke.

Billeder her:
Z-5500 billeder

Højttalere skal afhentes i Køge (ca. 4 minutter fra motorvejen).

HBO: 700Dkk
Køb nu: 900Dkk

Mvh,
Karolis 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:59
Hvor høje er de standere? Og ku de købes alene så?
Til top
karolis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karolis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:51
De kan være ca. 30, 60 eller 90cm - de samles fra tre stykker.
Ikke min billede:
http://i181.photobucket.com/albums/x118/darksnieder/sale14.jpg

200 kroner?
Så jeg kan sælge højttalere til 700 og stadig nå målet.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:58
Hmm så blir den sgu for lav, så jeg må melde pas:).
Til top
karolis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karolis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 10:09
Det er solgt for 900 + benzin penge for levering.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu