|
S: Logitech Z-5500 + 2 højttalerstandere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karolis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2015 kl. 15:10 |
Hej,
Jeg sælger mine højttalere. Jeg har købt dem nyt ca. 4 år siden, og jeg har ikke brugt dem i de sidste 1,5 år (jeg er gået over til mindre stereo nu). Højttalerne er i meget god stand og fungerer perfekt. Desværre kan jeg ikke finde kvitteringen heller den originale kasse med originale kablerne, men du vil også få hifi-kabler i følgende længder: -2.4m -3.2m -4.8m -6.4m -6.4m Og der er 2 højttalerstandere, også. De er fra Creative, men de passer godt, og jeg er sikker på at du kan finde en mere elegant løsning til at samle det sammen. Det er muligt at tråde kablet gennem standeren. Små fejl: en højttalerstander har ridser og en højttaler mangler en gummi klistermærke. Billeder her: Z-5500 billeder Højttalere skal afhentes i Køge (ca. 4 minutter fra motorvejen). HBO: 700Dkk Køb nu: 900Dkk Mvh, Karolis |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor høje er de standere? Og ku de købes alene så?
|
|
![]() |
|
karolis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Status: Offline Point: 13 |
De kan være ca. 30, 60 eller 90cm - de samles fra tre stykker.
Ikke min billede: http://i181.photobucket.com/albums/x118/darksnieder/sale14.jpg 200 kroner? Så jeg kan sælge højttalere til 700 og stadig nå målet. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hmm så blir den sgu for lav, så jeg må melde pas:).
|
|
![]() |
|
Det er solgt for 900 + benzin penge for levering.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |