recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og musik fra mobilen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og musik fra mobilen.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og musik fra mobilen.
    Sendt: 12-April-2015 kl. 17:54
Hej.

Vi skal holde en konfirmation hvor de har et Sonos anlæg.

Kan vi afspille det musik vi har på vores mobil via deres Sonos?
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 18:45
Ja det kan du godt. Kan jeg i hvert fald på min Sony. Ved ikke hvordan det virker på iPhone, men vil umiddelbart mene at det også burde virke på Apple.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 18:48
han skriver da ikke hvad han har af tlf :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 18:50
Hvis det er musik der ligger på en iPhone kan det godt afspilles via Sonos
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 19:06
Det er en LG G2 telefon, altså Android.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 19:06
Hvordan gør man det? 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 19:33
Under menuen i Sonos app'en, er der et punkt, der hedder "Denne mobilenhed". Derunder, kan du så vælge den musik, du har på telefonen.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 19:44
Har android og sonos
Kan du fortælle mere præcist Hvordan denne mobilenhed findes kan ikke lige finde det.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 09:18
Tak Nagash - det vil jeg prøve når jeg kommer hjem :-) 

Tak 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu