|
S: GTA 5 til PS4 SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2015 kl. 14:01 |
I god stand osv. Køber betaler porto. Handel via MobilePay. Brugt få gange. Sælger fordi jeg gennemførte på PS3 og må indrømme, at spillet ikke giver mig så meget ekstra på PS4.
Befinder sig i Aalborg. 250 kr. Redigeret af Among - 13-April-2015 kl. 10:35 |
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey
Det vil jeg gerne købe. Vh OP |
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Sendt privat besked.
|
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
Er det solgt? :-)
|
|
![]() |
|
Ikke endnu. Mangler svar fra køber.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Damn. Jeg er ellers også interesseret
![]() |
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hey
PM sendt tilbage. Vh OP |
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |