|
Alternative 3D briller til Sony HW55ES? |
Besvar |
Forfatter | |
JesperTheViking
Bruger Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-April-2015 kl. 08:50 |
Hej Forum,
Jeg er blevet den ovenud lykkelige ejer af en Sony HW55ES projekter. Det er min første projektor Der fulgte to stk. Sony TDG-PJ1 briller med, og de virker selvfølgelig lige som de skal. Jeg har brug for flere, og har derfor kikket på alternativer, da ca. 900,- pr. par som PJ1 koster, efter min mening, lige i overkanten når der skal anskaffes yderligere 4 par Er der nogen af jer, der har købt alternative briller som virker 100%? Jeg fandt en tråd på AVS hvor man skrev, at Playstation 3 3D briller kan benyttes. Det kan jeg konstatere, efter at have købt to par, at det er ikke tilfældet //Jesper |
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
jeg havde samme "problem" og endte med at købe de origianle. Mener dog ikke jeg gav "mere" end 650 pr. styk hos Sony shoppen i Aalborg. Alternativ skal du kigge på om det kan betale sig at købe en RF modtager til den og så 6 nye RF briller, som er betydelig billigere pr. stk. og så kan du nok få lidt penge ind på at sælge de 2 som kom med. /Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
JesperTheViking
Bruger Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Her kommer tilbagemelding på mit spørgsmål om kompatible briller til Sony HW55ES Det viser sig, at det ene par af Sony Playstation 3 3D brillerne er defekt. Det andet par virker 100%. De er disse de briller jeg omtaler: http://us.playstation.com/ps3/accessories/sony-playstation-3d-glasses-ps3.html. Jeg kan konstatere, at der er en lille farveforskel på, at bruge disse briller og TDG-PJ1 som fulgte med projektoren. Playstation brillerne er en smule mere varme i farverne. De to par kostede 670,- kr. incl fragt. Endvidere fandt jeg denne hjemmeside, som sælger kompatible briller: http://3d3.co.uk/home.php. Jeg har købt tre par af model A1113, og de virker 100% som de originale. De tre par kostede ca. 1.250,- kr. incl fragt. // Jesper |
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte mine ekstra og originale i Den blå Avis.
Mange kan slet ikke bruge 3 d briller og sælger. Prøv at se dette link. Der står desværre ikke andet end at de er Sony. Men du kan jo forhøre dig ved at ringe op. http://www.dba.dk/3d-briller-sony-2-stk-nye/id-1014982354/ |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
BSoD
Bruger Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved det er lidt tid siden, men jeg står over for at købe lillebror til HW55ES - nemlig HW40ES. Jeg synes også de originale tdg-pj1 er lidt dyre og er også faldet over de 3D3 briller du henviser til. Jeg vil høre om du købte direkte på deres hjemmeside og om du fortsat er tilfreds med dem - jeg skal bruge mindst 4 par - så der er jo lidt forskel på om de koster 400 eller 800 pr styk.
Jeg har også læst at nogen syne 3D3 er mere behagelige at have på i forhold til tdg-pj1; hvad synes du? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |