recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navn på "fejl" i LCD panel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Navn på "fejl" i LCD panel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Navn på "fejl" i LCD panel
    Sendt: 15-April-2015 kl. 12:33
Hej gutter

Jeg købte for et par år siden et Samsung UE558005. Efter noget tid lagde jeg mærke til 2 lodrette brede lyse streger ned gennem skærmen. Det minder lidt om de hvide pletter man nogen gange smartphone skærme.

Mindes at have læst om dette et sted, men man kan jo rode rundt længe. Det jeg er nysgerrig efter er om det kan afhjælpes eller det var en reklamationssag jeg skulle have taget mig af mens garantien var gyldig.
Håber i kan hjælpe mig på sporet, imellem tiden vil jeg prøve at fange et billed af det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 12:43

Hvis fejlen/problemet var der da det var under garanti, hvorfor gjorde du så ikke noget ved det, kan ikke rigtigt få øje på at der er noget at komme efter når den og reklamation er udløbet.
Nu er der ikke noget billede af det, men en panel fejl er vel ikke at udelukke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 20:17
Det slog mig tidligere på ugen, jeg ville gøre noget ved det. Men så så at det var for sent. Jeg har bare ikke taget mig sammen tidligere. Ris til egen røv.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 20:38
Det er ikke en fejl, det er panelets opbygning der gør det.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 11:39
Er der funktioner der kan forværre eller minimere dette? Mindes kun at dette kommer på reklamer med hvid baggrund ala Alka reklamerne.

Sad og kiggede meget efter i det går men der var ingen ting at spotte. Har ikke pillet med noget, og tv'et er indstillet efter kaliberet indstillinger fundet på nettet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu