|
Logitech Home Control fra USA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2015 kl. 11:56 |
Hej folkens,
Jeg har set mig lidt varm på Logitech Home Control, der er en nyere version af smart control. Jeg kan bare bedre lide layoutet på home control. Problemet er at den kun sælges i USA. Jeg har en kammerat i USA der ville kunne købe den til mig, men vil den fungere i DK? Jeg ringede til Logitech support i DK, men hun kunne ikke rigtig give mig svaret. Hun sagde at der kunne være forskel på nogle frekvenser, men vidste ikke om den ville virke i DK. Er der nogen af jer der ved om den ville kunne volde mig problemer? Jeg har et Panasonic v10 plasma TV, en Benq projektor, og en Sony sourroundforstærker. Med venlig hilsen Mikkel
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke se, at der skulle nogen som helst problem i at bruge det her.
M.v.h. |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
det eneste jeg kan se der måske ku være et problem, det er strømforsyningen til selve hub'en, da de jo kører på 110 volt "over there" men det er jo bare en usb forsyning, udover det tror jeg ikke der er nogle problemer i det.
|
|
![]() |
|
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
Tak for svar. Jeg går lige i tænkebox.
Mvh Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |