|
Fra Pana plasma til ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2015 kl. 23:34 |
Som overskriften lyder, vil jeg gerne skifte mit gamle Panasonic 50ST50 ud med et nyt.
Men er i tvivl om hvor vidt jeg skal vente og hvor højt op i prisleje jeg skal, før det kan "betale sig" ? Nu er det jo kun ST modellen, men synes stadig billed kvaliteten er udmærket fremfor så mange af de nyere modellen af andre mærker. Dog lidt svært at sammenligne da det tit er dårlige eksempler af udsendelser eller andet video materiale der bliver vist i de forskellige butikker. Jeg kan læse mig frem til meget på nettet, men det er jo også en smagssag man skal vurdere ved selv at kigge på billedet. Men har meget tillid til folket her på Recordere.dk så er sikker på i kan hjælpe mig lidt på vej. Vil gerne op i en 65" men er i tvivl om det skal være 4K eller ej. Ville det kunne betale sig med enten en UE65H8005 eller UE65HU7505 ang billedkvalitet ? Eller skal jeg vente til de nye Panasonic skærme kommer ud og hvilken model skal jeg vælge så jeg ikke går ned på billedkvalitet
|
|
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S Panasonic TX-P50ST50Y |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For mig ville valget være nemt. I min erfaring er den letteste overgang fra plasma til LED, Pana´s AX800 serie, hvor Panasonics plasma teknikkere er med.
Ellers vent og se på de nye CX800 modeller - her er der også plasmafolk på
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
Så du ville mene at jeg ville blive skuffet hvis jeg valgte f.eks. et UE65H8005 TV ?
eller alt andet end AX800 serien måske ?
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Næh det mener jeg ikke at du gør, for du har formentlig andre prioriteringer end jeg, og Samsung har generelt et meget flot billede. Jeg kan jo blot skrive hvorledes jeg selv prioritere og oplever
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Jeg ville sige at du skal tænke dig om ang. AX800 .. det er hvis at vinde i lotteriet mht. til at få et god panel der ikke har fejl på mm.
Jeg har lige måtte sende mit til rep. da de 2 bobles nederst i skærmen blev være & være !! Dette er ikke mit men sådan ser det også ud hos mig http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/1534965-official-panasonic-tc-58ax800u-tc-65ax800u-4k-owners-thread-32.html#post33238873 Men søg lidt på nettede så dykker denne info desværre op..
|
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Ikke for at optage Samsung fejlsagen, men jeg tror at Samsung ville være glad for kun at have den fejlrate som f.eks. Panasonic og Sony har
![]() |
|
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Talte ikke om producent men model
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Det er heldigvis ikke noget som jeg kan genkende fra min 50"
![]() |
|
![]() |
|
Fordi lige præcis UE65H8005 står til 12500 kr nu i Bilka. Og 4K siger mig intet lige nu..
Dog er jeg ligeglad med Smart TV delen design, lyd osv. Billedet er det eneste som betyder noget. Men måske jeg venter lidt endnu til de nye Pana skærme kommer
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |