recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv crash
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv crash

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv crash
    Sendt: 18-April-2015 kl. 20:17
Efter at have tændt min ATV3 fik jeg besked på at gå til en support side. Her fik jeg at vide at den skulle have forbindelse til itunes for at lave en factory reset eller lign.

Det betød så at jeg skulle til at download itunes. Da det endelig var installeret, var der gud hjælpe mig også en opdatering til programmet.

Det blev så også hentet og efter lang tids venten, kunne jeg endeligt tilslutte ATV3 til pc usb kabel.

Her skulle der fremkomme tekst der bl. a. skulle sige Apple TV recovery Mode. Det gør der bare ikke. Ej heller er der et apple tv ikon i øverste venstre hjørne som support siden ellers skriver.

Jeg har nu prøvet at åbne og lukke itunes, og tilslutte ATV et hav af gange men lige lidt hjælper det.

Hvad er der galt?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 06:46
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Prøv denne.

Videoen viser det Apple ville have mig til at gøre. Det virkede som sagt ikke, da Apple tv ikke var at finde i itunes. Det ændrede sig dog da jeg skiftede usb/micro usb kabel. Der er åbenbart lidt problemer med visse kabler. De virker fint til opladning af telefoner, men ikke til det jeg skulle bruge det til.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu