|
Apple tv crash |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2015 kl. 20:17 |
Efter at have tændt min ATV3 fik jeg besked på at gå til en support side. Her fik jeg at vide at den skulle have forbindelse til itunes for at lave en factory reset eller lign.
Det betød så at jeg skulle til at download itunes. Da det endelig var installeret, var der gud hjælpe mig også en opdatering til programmet. Det blev så også hentet og efter lang tids venten, kunne jeg endeligt tilslutte ATV3 til pc usb kabel. Her skulle der fremkomme tekst der bl. a. skulle sige Apple TV recovery Mode. Det gør der bare ikke. Ej heller er der et apple tv ikon i øverste venstre hjørne som support siden ellers skriver. Jeg har nu prøvet at åbne og lukke itunes, og tilslutte ATV et hav af gange men lige lidt hjælper det. Hvad er der galt? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Videoen viser det Apple ville have mig til at gøre. Det virkede som sagt ikke, da Apple tv ikke var at finde i itunes. Det ændrede sig dog da jeg skiftede usb/micro usb kabel. Der er åbenbart lidt problemer med visse kabler. De virker fint til opladning af telefoner, men ikke til det jeg skulle bruge det til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |