recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Di Gio stereo setup.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Di Gio stereo setup.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Di Gio stereo setup.
    Sendt: 17-April-2015 kl. 20:39

Hej Alle. 

Ta godt imod mit setup. 
Mine epicon er lige blevet pakket ud af kassen, jeg er vild imponeret af dem.

Spec: 

Højttaler 
Dali Epicon 6 

Forforstærker 
Nuforce p-9 

Mono effektforstærkere 
NuForce Ref 9 V3SE 

D/A-Konverter 
NuForce Dac-9 

Musik Streamer 
Bluesound NODE 

Signalkabel 
NuForce IC-700 

Højttalerkabel 
Dali bi-wire 

Hifi/tv møbel 
Hjemme lavet 

Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 23:17
Ser godt ud, wow
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 00:41
For bare pokker hvor er det lækkert, ja - og højtalerne får du ikke meget bedre. Stort tillykke med det hele, og nyd det i andægtighed og med følelserSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 08:29
Hvad er det for noget du har i vinduerne? - de sorte bjælker, er det et specielt gardin? 

Jeg har set det før i en arkitekts bolig, hvor det var en stor træ-ramme som var monteret inde på træ-rammen på vinduet. 
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 10:25
Det er et gardin, hvor der er de her aflange sorte felter, når man ruller for, ligger gardinet dobbelt, så der er sorte felter over det hele. SVJV.

Redigeret af hunt - 18-April-2015 kl. 10:26
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 11:32
Ser rigtigt lækkert ud. Hvad er det for en skærm, og hvor stor er den?
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 06:57
Det kaldes plissegardiner :)

Det er et LG uhd 65", der er plads til et større :)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 08:01
Super fedt setup

Kan se at du har Troldtekt loft, er du glad for det? Hvad er grunden til at du har valgt Troldtekt fremfor f.eks et mere konventionelt akustik loft i gips?
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 12:09
Jeg er rigtig positiv over troldtekt. Det har et rå look til det stil rene hus og så er det et fantastisk akustikloft. Det er noget bedre end gips akustik (designpanel). Det ypperst indenfor akustikloft er rockfon loft, men synes det hele bliver for hvidt hvis man vælger det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu