|
Ny hjemmebio ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2015 kl. 21:43 |
Jeg overvejer at udskifte mit Bose V30 , med noget andet .
Mest pga streaming . Jeg har ikke tjekket alt , faldt over Sony HT-ST9 Sony Eller Sonos soundbar. Men er lidt i tvivl om hvad Sony og Sonos bruger i strøm , synes ikke jeg kan finde noget . Evt andre forslag modtages gerne , men skal dog IKKE være med indbygget BD eller dvd og lign. Stein Redigeret af The_Unforgiven - 17-April-2015 kl. 21:45 |
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
skal det være en playbar?
|
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Jeg vil IKKE have noget med en kæmpe forstærker og lign , gerne noget kompakt noget.
Så er rimelig åben for ideer. Stein |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Power Consumption: 75 W (Bar), 50 W (Sub)
Power Requirement: 230 V AC, 50 Hz Power Stand By: 0.5 W (Bar), 0.5 W (Sub) M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 18-April-2015 kl. 02:23 |
|
![]() |
|
Standby er forkert : How much power do Sonos components draw when they are idle? SUB 3.8 Watts PLAYBAR 6.1 Watts PLAY:3 4.4 Watts pr stk Dette er info fra support. Fuck noget strømsluger ved idle/standby. Power consumption ved brug er afhængig af hvor meget man skruer op. Stein |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Øh nej sgu! Jeg snakker om Sony!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Nååååå ok , ja det kan jeg finde men det med Sonos var ikke lige til , fik dog en mail fra support ang det . Stein |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |