|
V/S: HDHomerun EU (DVCB-C/DVB-T) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2015 kl. 15:01 |
Hvad kan man få en HDHomerun fra december 2013 der aldrig har været brugt? Der følger kvittering samt original emballage med
![]() Befinder sig i 2880 Bagsværd
![]() |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det hdhr3-eu
Mener at der lige er blevet solgt en herinde for 400,- Redigeret af Allanbp - 19-April-2015 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
Ja det er det. Tak for vurderingen, tror jeg prøver DBA og håber det giver lidt mere.
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg vil gerne købe den for 450 kr + porto.
Er allerede irreteret på min nye Maximum brugte boks ![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Jeg vil gerne byde 550kr plus porto
![]() |
|
![]() |
|
Dit bud er noteret truntemus. Lader den løbe til og med i aften kl. 21.
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg vil gå op til max 650 Kr + porto.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
worsoe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 10 |
Jeg vil gerne give 700 afhentet
mvh kasper
|
|
![]() |
|
Jeg er nødt til at gå i seng nu, da konen skal køres på arbejde i nat kl. 3.30. Pga. det sene bud fra worsoe får salget lov at køre til i morgen tidlig så guldhammer kan nå at reagere.
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
Jeg springer fra.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Solgt til worsoe for 700 kr. afhentet.
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
peterhansen2100 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 1 |
Er den stadig til salg, så henter jeg den når det passer dig!?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |