|
Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless |
Besvar | Side 123 12> |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2015 kl. 09:16 |
Dynaudio Connect boks. Er her nogen der ved hvornår denne boks er færdigudviklet ? Da Recordere.dk Januar 2015 var på CES messe skrev i om Dynaudio Connect boks. En Dynaudio Connect er bestemt hvad Dynaudio mangler i deres sortimang. Pt. har jeg 2 x ATV 3 da min første efter en iOS opdatering nægtede at sende audio ud af Jeg håber en her, har et svar.
Redigeret af Peter Pan - 16-September-2021 kl. 11:14 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Pt. benytter jeg Dynaudio Xeo 3 system, samt ATV3 (version A1469) og min iPad mini.
Her streames musik fra YouSee Play Musik app. |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Er her en fra Skanderborg der lige kan smutte over til Dynaudio
Sverigesvej 15,og spørge om Connect boksn snart er færdig udviklet. |
|
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Under Focus XD arrangementerne for nyligt blev der sagt maj. Jeg tror ikke du skal forvente Airplay. Jeg har ladet mig fortælle at Airplay licensen ikke tillader at signalet sendes videre ad en anden netværksprotokol.
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Otto J
Dynaudio arbejder da ikke på en Connect-boks, der ikke kan noget. Se indlæg af Morten BAy Recordere.dk - Tryk her. |
|
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er Sonos løsningen ikke stadig bare lig med at tilslutte en Airport Express?
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke Airplay, men en iOS app til at styre afspilleren.
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Nu hvor Kineserne styre Dynaudio's økonomi, er det stående
spørgsmål om dé vil slippe-slanterne til Appel licensen. |
|
|
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok rigtigt, man er forbindelsen mellem dynaudio boksen og højttaleren at betragte som en netværksprotokol. Det ville da give en masse hovedpine for alle de trådløse systemer man har set de seneste par år, for så skal airplay signalet sendes direkte den enkelte højttaler? |
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Som Otto skriver, er dette ind til videre en løsning.
Til Dynaudio Xeo Hub kan også tilføres kablet optisk S/Pdif audio, fra Apple AirPort Express. http://www.kenrockwell.com/apple/airport-express-audio-quality-2014.htm |
|
|
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Det er som du også viste det længere oppe. Det jeg mente var at hvis apple betragter en digital trådløs forbindelse mellem en højttaler og den tilhørende boks (dynaudio eller ej) som en netværksprotokol, så skal man altid via omvejen med en atv eller lignende fordi apple ikke vil tillade at at der konverteres uden at der kommer et toslink/spdif imellem. Det virker lidt bagvendt, men de kan da sagtens være rigtigt.
Det er også lidt synd, når nu dynaudio har fået lavet sådan et godt trådløst system. Det ville da være smartere med airpaly direkte i boksen ligesom man kan med en receiver. Redigeret af Trumle - 20-April-2015 kl. 09:57 |
|
Besvar | Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |