|
Word math til office 365 - Løst |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2015 kl. 09:11 |
Mine googleevner er åbenbart ikke gode nok, ihvertfald har jeg ikke fundet en brugbar version af Word math.
Er der andre, der er bedre end mig, der er rendt ind i en brugbar version, som kan smide et link :)
Redigeret af aerik - 21-April-2015 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du mener til den online udgave, så er det ikke muligt. Office skal være installeret lokalt på computeren.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
det er til den lokaltinstallerede udgave af 365. men alle versioner jeg har prøvet, siger de ikke understøtter min udgave.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Hvilken udgave har du? Der kan være problemer med helt nye udgaver af Office, men ofte så virker de alligevel.
|
|
![]() |
|
Det er et godt spørgsmål. Hvor tjekker jeg det?
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Det må være 2013 når det er O365
|
|
![]() |
|
Du downloader herfra ?? når man googler programmet, så får man ofte nogle andre downloadsites først, hvilket godt kan give lidt problemer.
|
|
![]() |
|
Du er dælme en blomst! jeg takker!
|
|
![]() |
|
Det var så lidt..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |