|
ATV 2 bytte med ATV 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ThGregersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2015 kl. 20:47 |
|
Hej Gutter
Jeg vil gerne bytte mit Apple TV 2 til en 3ér. Kan forstå at 2éren er i høj kurs, da den kan jailbreakes... Jeg er villig til at bytte lige over hvis du står for at hente og bringe.- Er ikke interesseret i at sende. Befinder sig i Aarhus, er som ny og jeg har org. emballage. MVH Thomas |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et godt råd herfra.....
Sælg dit ATV2 for 1000,- og køb en brugt ATV3 for 3-400,- Det gjorde jeg selv for ikke så lang tid siden. Hvis du ikke gider det kommer jeg gerne forbi dig med et ATV3?
|
||
![]() |
||
ThGregersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
|
Du siger noget Jakob...- Havde godt set dem til salg til omkring de 1000 bobs, men havde aldrig troet at de blev solgt til den pris :)
Sletter indlægget... |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Bare husk, er det opdateret til seneste opdatering, kan du ikke få noget for det.
|
||
![]() |
||
Buck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2015 Status: Offline Point: 23 |
|
Sagtens Jimmbo, han kan rulle den tilbage.. Det gjorde jeg med min :)
|
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Og jailbreaket virker derefter? |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Yes. Jeg opdaterede en dag også den ene af mine 2'ere. Jeg fik den jailbreaket igen og installerede FireCore aTV Flash uden problemer.
|
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Solgte også min 2er for 1200kr og købte nyt 3er
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |