|
K: Iphone 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2015 kl. 20:01 |
Hejsa,
Skal bruge en Iphone til min far. Hans 3gs er endeligt stået af. Skriv hvad i har. mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en liggende, stand rigtig god.
pris? |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg har en iPhone 3GS 16 GB i rimelig god stand
http://www.dba.dk/iphone-3gs-16-gb-sort/id-1014550712/ Pris 400 eller rimeligt bud |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg har for nyligt givet 600kr for en rigtig fin 4s så kan ikke give mere end omkring 300kr for en 4. En iPhone 3/3gs har ingen interesse.
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
De har nye Iphone 4 i Elgiganten til 1999 kr for 2 stk.
|
|
![]() |
|
Tak, men jeg synes det er alt for dyrt. Hvis det nu havde være 4S havde det været en anden sag!
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
De er brugte ("preowned"- som Giganten også skriver), men dog med fuld garanti. 1298 kr. for 1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |