recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana600 og kortlæseren ! !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana600 og kortlæseren ! !

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana600 og kortlæseren ! !
    Sendt: 16-Oktober-2006 kl. 16:56

Efter,at have haft Pana600 i et par måneder fik jeg langt om længe et SD hukommelseskort på 1GB i hænde(- mine egne kameraer bruger selvfølgelig CF og MS ! ).

Via PC´en og en extern kortlæser har jeg prøvet,at smide forskellige JPEG fotos over på SD kortet.Men Pana600 ser ikke andet, end selve kortet(- ingen data) ! Det kan sgu da ikke passe,at man skal til at lave alle mulige krumspring for,at kunne se billeder.

Der står godt nok i manualen,at PC behandlede billeder ikke kan vises, - og nogle andre begrænsniger jeg ikke lige kan gennemskue !

Anyone ? ?

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2006 kl. 08:18

Nå,men det er da lykkedes,at se nogle billeder nu.Men det er godt nok besværligt ! De skal åbenbart kopieres over på SD-kortet i det anvendte digitalkameras DMCI mappe,for,at Pana600 vil vise dem.Med andre ord kan man ikke bare fylde kortet vilkårligt, - og køre løs.

En kedelig begrænsning !

Det positive er så,at kvaliteten fra kortlæseren er forrygende.

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2006 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nå,men det er da lykkedes,at se nogle billeder nu.Men det er godt nok besværligt ! De skal åbenbart kopieres over på SD-kortet i det anvendte digitalkameras DMCI mappe,for,at Pana600 vil vise dem.Med andre ord kan man ikke bare fylde kortet vilkårligt, - og køre løs.

En kedelig begrænsning !

Det positive er så,at kvaliteten fra kortlæseren er forrygende.

Har du prøvet med MPEG4 klip ? Er ikke kommet så langt til at prøve det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu