|
chromecast/droæbox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2015 kl. 22:28 |
Har lige anskaffet en chromecast er der en som kan fortælle hvordan jeg på bedste måde kan vise videoer fra dropbox har allcast og det kører ikke særligt godt??
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det der ikke virker?
Kan du få alt andet frem på TV skærmen via Chromecast? Kører videoen fint på PC'en uden Chromecast? Hvilken type SW bruger du? Hilsen Thomas |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Kan ikke få alt andet frem.
Videoer jakker rigtig meget når de visses. det er fra min mobil har ikke prøvet pc. hvis jeg ser videoerne fra dropbox på mobilen virker det rigtig godt. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Prøv via en pc el.lign.
Hvis det virker, så er problemet jo nok i telefonen. |
|
![]() |
|
Har selv kørt et par youtube videoer fra en samsung tlf - bruger mest pc selv
|
|
![]() |
|
Har ikke prøvet pc.Det er mobilen jeg vil bruge!!
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan så ligge det i det, at det du forsøger ikke er understøttet af Chromecast, det ligner mere noget der vil virke med Miracast. (skærmspejling).? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hvordan kan jeg se om det er understøttet.
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Chromecast skal jo efter som det er forstået have en App til det, så den selv henter det der skal afspilles direkte, som f.eks You Tube, hvor din Telefon/Tablet bare styrer det.?? Det er vist sådan det hænger sammen, i modsætning til Miracast, hvor der spejles fra Telefon/Tablet til Donglen. Bruger selv Miracast, og der kommer alt der vises på f.eks min Tablet op på TVet. Den nye telefon understøtter det vist også, men har ikke endnu set nærmere på det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |