recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SamsungF7005 mistet HBBtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SamsungF7005 mistet HBBtv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SamsungF7005 mistet HBBtv
    Sendt: 28-April-2015 kl. 18:01
Har nulstillet tv efter der var noget kanalrod hos Yousee, men efter jeg har gjort det er mit HBB tv fra DR forsvundet, og jeg kan uanset hvad jeg gør ikke få det frem igen. har også mistet billede i Tv guiden. (har slettet Canal + programmerne)

Nogen der kan forklare hvad jeg skal gøre.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2015 kl. 18:30

MiniTV. Har du som man skal slettet Charlie (107) samt Event.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10577
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2015 kl. 18:51
Installer nyeste firmware.
Og til radiomanden: Hvad er miniTV?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2015 kl. 18:58

Det er jo da det lille billede i EPGen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2015 kl. 18:55
har fået guiden til at vise minitv, men der er ingen update så jeg kan se Hbb tv fra DR jeg er på den seneste update. What 2 do.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2015 kl. 19:37
Ingen update? Det tror jeg ikke helt på. Det er ikke den normale firmwareupdate, der skal bruges i dette tilfælde.
Samsung har oven i købet en speciel update for apps. Har du været inde på den? ellers vælg menu, Smarthub, apps indstilling, og sæt auto opdatering til.

Og i menuen System har du da sat aktiver til i Datatjeneste?
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2015 kl. 23:19
der er intet der kan opdateres, det er ingen steder jeg opsætte noget til auto. og ingen steder der står noget om datatjeneste.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10577
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 09:51
Datatjeneste ligger der hvor Bent har nævnt det ovenfor. Der er til gengæld ikke noget der hedder auto opdatering under apps indstilling. HBBTV app'en finder du ved at gå ind i Smarthub, vælg Samsung Apps og tast HBBTV ind i søgefeltet, hvis den ikke umiddelbart bliver vist.
App'en hedder helt nøjagtigt: HBBTV Widget slovakia.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Datatjeneste ligger der hvor Bent har nævnt det ovenfor. Der er til gengæld ikke noget der hedder auto opdatering under apps indstilling. HBBTV app'en finder du ved at gå ind i Smarthub, vælg Samsung Apps og tast HBBTV ind i søgefeltet, hvis den ikke umiddelbart bliver vist.
App'en hedder helt nøjagtigt: HBBTV Widget slovakia.

Flemming

Mit er et 9005. Tænkte nok der kunne være en forskel. Iøvrigt blev jeg guidet oprindeligt af Samsung support til at finde vej. Så det er også en mulighed, hvis man ikke kan få det til at fungere.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 17:36
Fandt det. inst. det slovenske app. så tænder tv aut. for datatjeneste. så virkede det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu