|
Airport Extreme Gen 4/5 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2015 kl. 17:33 |
Kan det passe den nye airport express har samme spec. som den ældre gen. 4 eller 5 Extreme ?
overvejer 5gen. Extreme, som kan købes brugt for 500kr . Nogen der kan anbefale denne router som et stabil router ?, alle mine gadget`s er apple, så ville jo arbejde godt sammen.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tør ikke udtale mig om specs, men har selv en Timecapsule (extreme+hdd)gen 4 samt en Airport Express og jeg er meget tilfreds med begge. De er meget stabile, genstarter stort set aldrig, og er en fryd at sætte op I forhold til de d-link routere jeg har haft tidligere.
Det er muligt at man betaler en "Apple skat" men jeg synes det er det værd. |
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Der er gigabit lan på Extreme - det har du ikke på express. Og så er rækkeviden på en extreme bedre.
Mht. stabilitet så er der thumbs up herfra ![]() //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Spec kan findes her : http://en.wikipedia.org/wiki/AirPort_Extreme
Find en extreme i stedet for en express. Du burde kunne få en til kr. 400,-
|
|
![]() |
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
Har næsten en på hånden, mangler bare lidt info og pris på den.
Men 5 Gen. Extreme er stabil!, lige det jeg mangler, hvad med rækkeviden ?. den er vel bedre ind de router netudbyderene smider efter dig (fullrate)
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Har fået en Extreme 4 gen. Tilbudt til 400kr, ikke brugt meget,,, er det et godt valg?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Hjælp til opsætning airport Extreme :
Har fået mig en 4 gen. og overaskende meget nem at opsætte.... og fået mig egen IP fra fulrate, så deres router nu står som Modem. De enheder der er på : 3 iphones 2 ipad 2 ps3 (som dog volder lidt problemer, kan ikke få slettet den gamle Ip fra den) ...men mine ipads og iphones har svært ved at holde fast på wifi, det problem havde jeg ikke med min gamle skod router fra fullrate, så jeg tænker om der er noget i opsætningen der er glippet! ?, så er der nogen der har en opsætnings guide liggende.? Ps3 wifi styrke ligger på 85-95% på drengenes værelse, så forstår ikke at de ipad mister wifi signalet hele tiden. |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Har nu sidet og rodet med dette i 3-4 timer, og læst en masse tråde, ser ud som om der er manger der har problemer med firmware 7.6.4 til airport extreme...
Min 5s ios 8 forbinder ok ip4 og ip4s vil slet ikke forbinde (ios 7) ipad 2 og 3 springer af og på som vinden nu blæser. må indrømme, at den airport snart ryger a H til, og min old gamle fullrate router tages i brug igen. Hvad jeg troede skulle være kram, er ved at vise sig at blive et mareridt.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() Er dette den rigtige at vælge ?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Din extreme er koblet til din router ikke? I så fald er det muligt at du skal slå brofunktion til istedet.
https://discussions.apple.com/thread/4765797
|
|
![]() |
|
Min fullrate router er sat i bridgemode, og er nu modem, og til den har jeg sat min airport extreme til, som fungere som router
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |