|
gaming bærbar hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2015 kl. 11:10 |
Hej jeg søger råd om gamer bærbar, jeg har set på disse 2 modeller, lenovoen ser ud til at have de bedste specifikationer, men jeg har læst at den har en dårlig skærm. Er der nogen der har erfaringer med disse to modeller.eller en helt anden den må helst ikke være dyre.
Mvh Lars http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-G551JK-DM172H-2485036.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite https://www.mm-vision.dk/Lenovo-Y50-70-Gamer-Baerbar-A
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du spille på den?
Jeg vil tro at CPU trækker de korteste strå i begge maskiner da det kun er dualcore. Jeg ville aldrig selv investere i en bærbar uden SSD. Men hvis den kun skal bruges til spil. så kan man nok godt se igennem fingre med det, da de fylder mere end programmer. Jeg ville dog altid gå efter en stationær maskine til gaming, da den har en bedre performance og levetid, både holbarhedsmæssigt og i opgraderingsmuligheder.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Hvis jeg var dig ville jeg droppe ide'en om en gamer bærbar, og så gå over til stationær når du nede i det prisleje.. er selv røget på stationær til gaming, og jeg fortryder det ikke et eneste sekund! (har haft gamer bærbare af 2 omgange..) - hvis du virkelig skal have en gamer bærbar med potentiale skal du ud og give 18-20k for den, måske endda mere.. plus i en bærbar kan du ik bare skifte dele ud når de bliver for sløve, det kan man med statioæren :)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Tak for svar, jeg ved godt at man for pengene ved at købe en stationær og man har bedre opgraderings muligheder. Problemet er at det er til min søn og han vil gerne have noget ,han nemt kan flytte når han skiftes vis er ved hans mor og mig.Han spiller mest steam spil, jeg ved ikke om det har noget at sige, jeg ved ikke ret meget om gaming.
Mvh Lars
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
ah, på den måde..
![]() så tror jeg hellere jeg ville smide mine penge efter sådan en fætter her: http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-f550jk-dm205h-id-9410869.aspx (et godt råd vil stadig være en ekstern skærm han kan sætte den til via HDMI, det giver altså det ekstra!) men grafikkortet er fint, og så vidt jeg kan læse mig frem til er det et dedikeret, dvs. det ikke kører dual grafik som mange andre hvor den har onboard intel til eco mode, og så ekstern grafik til spil, for det er seriøst noget værre rod at lege med, og man får aldrig noget ordentligt ud af det. samtidig er den der en quad core (CPU'en).. eneste jeg nok ville gøre ved den, var at ofre små 200 kr og så skifte netkortet i den til et AC kort.. sådan en fætter her: http://www.computersalg.dk/produkt/2349340/intel-dual-band-wireless PS: hav lige i mente, at de fleste steam spil er CPU baseret, så jo bedre CPU, jo mere får man ud af spillene (lyder åndssvagt, men det sgu sandt) - dog skal man heller ikke undervurdere grafikkortet, for det har bestemt også betydning. Redigeret af Muffeh - 03-Maj-2015 kl. 01:15 |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Der er meget stor forskel på de spil man kan download på steam, og de fleste jeg har spillet har bestemt været grafik tunge. Jeg mener det er meget vigtigt med et godt grafik kort. Jeg ville vælge en bærbar med gtx kort.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |