|
Office bliver gratis? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2015 kl. 10:10 |
Er det ikke meningen, at styresystem og office bliver gratis fra Windows 10?
For så vil jeg da ikke forny mit abonnement på Office.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
som jeg har læst det, så er win 10 gratis for win 7 & 8 brugere. For nye brugere skulle win 10 koste.
Jeg har intet sted set, at office skulle blive gratis.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Win 10 gratis for al tid?
Jeg synes bare, at jeg også har læst, at office også bliver gratis? Men ellers må jeg jo bare forny mit abonnement til Microsofts priser.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Office 365 er jo ikke særlig dyrt! Er det 59,- pr. måned, og så får du ubegrænset plads på Onedrive, til f.eks. backup, musiksamling m.m.m.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Set på den måde, så er det ikke særligt dyrt. Man skal bare ikke købe og forny det via Microsoft selv, der er andre danske butikker, der tilbyder det til en lavere pris. Men nu vi er ved det. Det er første gang, at jeg har haft abonnement på office. Ved fornyelse, skal det "gamle" så slettes først? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nej, med Office 365 har du altid nyeste version.
Hvem sælger Office 365 billigere end Microsoft? Og er det så også inkl. udviddet Onedrive? M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg er ikke sikker. Men tjek her: http://www.computersalg.dk/produkt/991425/microsoft-office-365-home-dk#
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Jeg har også hørt om dette med ubegrænset plads i onedrive. Det undre mig dog fordi på deres egen hjemmeside står der kun 1 tb. (eller 1x5 hvis det er et home medlemsskab man tegner)
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Man tilmelder sig via Microsofts amerikanske hjemmeside (tror man tager verden i etaper), men der virker fint. Jeg fik svar tilbage, at de indtil videre havde udviddet mit Onedrive til 10 TB, men at det ville vokse i takt med at jeg brugte pladsen.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 04-Maj-2015 kl. 09:08 |
|
![]() |
|
"Ask and you shall receive! We have taken you off the waiting list and your Office 365 account now has access to unlimited OneDrive storage.
We added 10 TB of OneDrive storage to your account to get you started during this initial rollout. If you reach your capacity and need additional storage, or have OneDrive questions, just email us here." M.v.h. |
|
![]() |
|
Eftersom mit office abonnement er ved at udløbe, så købte jeg i går søndag en ny licens. Men jeg synes, at Microsoft burde spille lidt mere med åbne kort og have info klar om ny info. Så burde det ikke være nødvendigt at betale for mere end højst nødvendigt!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
Set i forhold til at jeg har betalt 100 kroner for en office 2013 til 5 brugere, syntes jeg at det er dyrt, når jeg ikke har brug for onedrive plads. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |