|
Et garantibevis, flere højttalere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2015 kl. 08:05 |
Jeg har 5.1 højttalere til salg her
De er købt som et system, dvs. at et enkelt garantibevis gælder for de fem højttalere og subwooferen Men hvis nu det er nemmere at sælge, hvis det deles op? Så har jeg et problem, da køber jo da vil have et garantibevis Flere købere kan vel ikke få en kopi af det samme garantibevis (der er ikke angivet højttalere/subwoofer, kun systemet)? Redigeret af jake51 - 03-Maj-2015 kl. 08:08 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis garantibeviset dækker et fuldt system og der er serienumre på de enkelte højttalere på garantibeviset, ser jeg intet problem i at lave kopier.
Kontakt evt butikken der har solgt dig systemet og hør, hvad de siger. Klaus |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6399 |
Der står ikke serienumre for de enkelte enheder
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er i så fald butikkens problem! En kopi til hver enkelt køber, så har de et bevis for garanti.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |