|
Ældre TV / Fjernbetjening muligheder? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2015 kl. 10:38 |
Hej.
Min svigerfar har mistet sin kone og har en del udfordringer med selv at finde rundt på nutidens fladskærme og ikke mindst fjernbetjeneringer med +20 knapper (inkl. underfunktioner) Er der noget som helst ordenligt TV på markedet hvor man enten selv kan slå funktioner helt fra eller vælge en mere ældre(pre digital tidsalder) venlig brugerflade? Han har en Doro mobil telefon i forvejen, selv den slås han med engang i mellem, men den kan han dog ringe fra og modtage opkald (ikke SMS og dens slags...) lyden er klar og tydelig. Har fundet Doros vældigt simple fjernbetjening, nok den vi køber til ham, med mindre der findes en lige så simpel (omtrent) der kan en bitte smule mere (tekst tv..) http://goo.gl/jdp0Eg |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes stadig at Panasonic lave nogle af de mest betjeningsvenlige fjernbetjeninger! Ikke voldsomt mange knapper, og dertil er de væsentlige knapper store og tydelige...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vil jo nok som du selv er inde på, være en god ide at købe en simpel programmerbar Remote som kan de mest basale funktioner, tænd/sluk, volumen, kanalskift og TTV. En sådan skulle være til at bruge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
+1 Købte et Panasonic TV til min over 90 år Far. Og da kanalerne var lagt i favoritliste, kunne han uden besvær finde ud af det hele. Selv SD kortet til digitalkameraet kunne han finde ud af at se på TV'et. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis ikke TVet står for udskiftning, så er en mere brugervenlig Remote da løsningen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |