|
[LØST]K: DDR2 Ram (SO-DIMM) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 12:38 |
Hej
Jeg leder efter en "billig" opgradering til en ældre bærbar. Skulle der være nogle der har enten et sæt af 2 x 2 GB eller 2 x 4 GB SO-DIMM DDR2 ram liggende (minimum PC2-6400) hører jeg gerne fra jer. Gerne i fornuftig køreafstand fra Randers :) Vh Christian Redigeret af Samsung_M - 05-Maj-2015 kl. 11:08 |
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv hwt.dk og hardwareonline.dk forums der har meget godt i den retning
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
kan klare 2x2gb
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Qwert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Sted: Randers Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Christian Jeg har 2 stk ram Det du søger
Jeg bor i Randers Nordbyen Preben 31552205 |
|
![]() |
|
Qwert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Sted: Randers Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Christian
Forkert tlf 86412205 200kr hvis du er hurtig Preben |
|
![]() |
|
Hej Christian Jeg hørte aldrig fra dig
Bliver annoncen aldrig taget af Preben |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19823 |
Man tager ikke annoncer af. Skete det ødelægger man historikken for tidligere salg.
Klaus |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Sikker på han stadig mangler de ram, man skal bare trække så hårdt i netkablet at han sidde ved siden af en, og så kan man spørger pænt :D
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej Preben (m.fl).
Tak for jeres beskeder - og beklager min manglende respons Preben! Jeg forsøgte dig et par gange på telefon men kom ikke igennem - har sidenhen fundet det jeg søgte - beklager. Med ønsket om en god dag. / Christian PS. Skal nok ændre emnet til "lukket" :) |
|
![]() |
|
Hej Det er bare ok
Preben |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |