|
Kan mit Samsung UE55HU7505 Streame |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2015 kl. 19:01 |
Hej med jer kloge hoveder.
Kan jeg på en eller anden måde få mit Samsung smart tv til at streame et link som fx http://192.168.10.11:7522/upnp/channelstream/135.ts Linket kommer fra mit Dvb Viewer setup, som køre recording service. I vlc åbner jeg linket fra en m3u fil, men det kan UE55HU7505 ikke streame - har prøvet:) På forhånd tak for jeres svar. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en begrænsning i hvilke filformater der kan streames til det, der kan afspilles langt flere når de er på en USB enhed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Det hvis sige at, hvis jeg putter mine m3u filer på en usb og afspiller dem på tvét så vil det måske virke?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er der i hvert fald en større chance for. Havde f.eks selv nogle .mjpg filer, de kunne ikke streames, men på en USB, så kunne de afvikles. Der var vist også problemer med .flv via streaming. .VOB (DVD filstruktur) kunne heller ikke streames, men OK på USB. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg har nu prøvet at omdøbe m3u filerne til mp4, mkv, og mpeg, ingen af dem gider den at streamé.
Er det ikke lidt mærkelig at den ikke et eller andet sted kan åbne et link til video indhold, det hele ville være meget nemmere hvis man kunne installere Kodi/xbmc på den:) |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Hvis du først undersøgte hvad en M3U fil er, så ville du vide at det ikke hjælper at omdøbe den til eksempelvis mpeg. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Kan det virkelig passe at mit Samsung UE55HU7505 ikke kan streame fra et link? Er der nogen som har erfaring?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Ja. Prøv at læs brugsanvisningen.
Klaus |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Du har mulighed for at installer "Smart IPTV" og derved tilgå dine iptv streams.
http://siptv.eu/faq/ Har selv brugt det en meget kort periode, hvor mit mediacenter var til RMA. |
|
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
|
![]() |
|
KlausDM, der står altså ikke noget i brugsanvisningen om 3 parts apps.
Tak tf-Uno, det vil jeg prøve:)) |
|
![]() |
|
Selv om der er en Browser i TVet, er det ingen garanti at en Video på en hjemmeside kan afspilles, det kan de som ofte ikke. TVet er jo ikke en PC hvor der kan installeres en Player. Så glem alt om at bruge TV Browseren til det, brug en extern enhed, Miracast, Chromecast eller via HDMI. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |