|
V+S Pioneer KRP-600A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2015 kl. 09:56 |
Hej alle.
Har et KRP-600A hvor mediaboxen ikke længere vil tænde panelet. En fejl der kræver reparation af boxen, kender ikke prisen, men googlede mig frem til det vhja de 8 blink boxen giver der er en fejlkode. En brugt/ny box ligger på 7000-12000, og det er trods alt en sjat. Hvis man har et defekt panel, eller en defekt box er her muligheden for at sætte noget sammen. Ville gerne selv skaffe en ny box, men de er åbenbart svære lige at finde til fornuftige penge. Hvad kan dette sæt koste?? Panelet er self uden pixelfejl og burn-in osvosv, og er med originale sidehøjttalere, der giver en betragtelig bedre lyd end de ny moderne flade fladskærme, alene qua deres størrelse er der smæk på lyden. Venligst Jan
|
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et KRP-500A og kunne måske være interesseret i panelet hvis mediaboxen er den samme så min mediabox kan trække det (og hvis prisen du forventer for panelet er fornuftig)
Jeg har ikke lige noget bud på stående fod.
Redigeret af spawn - 04-Maj-2015 kl. 15:54 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Har en aftale med en køber, men tak for indlæg.
Ad notam, det er præcis samme boks til de 2 paneler. Jan.
|
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Helt ok - og tak for ad notam - godt at vide til en anden gang :)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |