|
Spilbokse og streaming |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:20 |
Hvordan er forskellen mellem PlayStation og Xbox?
Jeg tænker også til evt. streaming og apps?
|
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen bud?
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glem det link jeg lige smed - den sammenligning holdt ikke en meter.
Denne er vist bedre Redigeret af zulfo - 04-Maj-2015 kl. 11:25 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Med hjælp af Google oversættelse, så har jeg skimmet linket. Det ser jo ud til, at Xbox er en bedre streaming boks end Playstation. Så med det udgangspunkt, nok et bedre valg.
|
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Xbox er også et billigere køb.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gik rigtig længe og vurderede, hvilken var den rigtige for mig. Til sidst valgte jeg dog XBONE. Købte den i påsken. Jeg fandt en samlet pakke på dba, med 2 controllere og en Kinect. Jeg solgte Kinecten for 600kr, så endte på 1900kr for konsol med en ekstra kontroller. Ganske fin pris må man sige.
Det eneste den mangler, er en app til HBO Nordic. Mærkeligt de stadig ikke har lavet den, når den findes til Xbox 360. Men den findes så heller ikke til PS4 eller PS3 for den sags skyld. Men med det sagt, så bruger jeg den kun til spil. Til streaming bruger jeg min Chromecast, da den har support for alt det jeg bruger. Selvom jeg godt nok må undvære Uncharted og The Last of Us, Så synes jeg stadig udvalget af eksklusive titler er bedre på XBONE. Især racergenren. Jeg elsker simpelthen Forza serien. Og jeg har ikke engang prøvet Forza Horizon 2 endnu, som jeg kan forstå, er det bedste spil i serien endnu. Og så glæder jeg mig meget til den får Windows 10. Det bliver spændende at se, om Direct X 12 kommer til at give baghjul til PS4. Dertil har Microsoft lige vist, at Windows 10 kommer til at kunne køre apps fra Android og iOS. Her tænker jeg især, at apps fra Android TV platformen bliver spændende :-)
|
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
For anskuelighedens skyld, så har XBONE intet med Xbox at gøre?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Huh??
XBONE er kælenavnet for Xbox One. Det er bare sammentrækningen af de to ord. At det så også kan betyde crossbone ligesom på piraternes flag, er bare sjovt :)
|
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for x-forklaring.
Flest spil til xbox? |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om den har flere eksklusive spil end PS4, men de er bedre, hvis du spørger mig. Men det er jo smag og behag.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har helt sikkert ikke flere eksklusive spil end PS4. Bonerens eksklusive titler kan tælles på én hånd.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Sikkert.. Men kvantitet betyder heller intet. Når det så er sagt, så har PS4 en del eksklusive titler som er af yderst kvalitet. Men synes dog også der er en del skrammel imellem. Hvilke der er bedst, tør jeg ikke give dom over. Men jeg elsker Forza serien, så har jeg ikke så meget at bruge en PS4 til. Og jeg er slet ikke meget for GT.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |