|
Aktiv sub med forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sebski ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2013 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2015 kl. 09:25 |
Hejsa.
Jeg har minx center og rear sperkers og leder efter en aktiv sub med forstærker, noget i denne stil http://www.sony.dk/support/da/product/HT-IS100 den er dog udgået. Nogen der kender en tilsvarende, bugettet er ikke det store så gerne brugt. Mvh Sebastien
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En aktiv sub har per definition sin egen forstærker. Hvad har du af receiver/surroundprocessor?
|
|
![]() |
|
Sebski ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2013 Status: Offline Point: 22 |
Ja det er klart:) lige nu har jeg et logitech z-5500 jeg ønsker at receiver er i sub som i den sony jeg linker til
|
|
![]() |
|
Ingen med et bud?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |