recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix US
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix US

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix US
    Sendt: 04-Maj-2015 kl. 14:38
Heysa

Alle herinde med Netflix US konto, oplever I også, at & I bliver smidt af/logget ud af netflix ca. hver. 3-4 måned? Det gør mit Samsung TV & er ikke noget som genere mig som sådan. Har også enkelt gang oplevet, hvor der ikke kom film titel/cover billede før jeg loggede ud & ind igen.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 00:10
Jeg har ikke set dette men måske skyldes det at jeg ikke har samsung
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 00:13
Det er ikke noget jeg oplever. Men jeg skifter nu også land flere gange i måneden.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 06:30
Oplever heller intet, men det er via apple tv boks.

Men 3-4 måneder har jeg aldrig prøvet at være samme sted. Skifter nok hver uge
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2011
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 06:54
Jeg har oplevet det med manglende billeder, en enkelt gang på Apple TV. Efter en genstart af boksen, var problemet væk.
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 17:38
Jo, en gang imellem skal jeg logge ind igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu