|
Ingen lyd ??? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2015 kl. 10:38 |
Jeg har købt en Sorround Forstærker Pioneer VSX-1019AH som jeg har tilsluttet min BD-player Samsung BD-E8900N til HDMI BD-IN, jeg har så tilsluttet mit TV LG 50PK950 til HDMI OUT på på forstærkeren.
Jeg har ingen lyd fra fra forstærkeren og ej heller billede. Alt hjælp ville vær meget værdsat.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at trykke HOME på reciever remote. Der skal komme en menu op på skærmen.
|
|
![]() |
|
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem nu her.
|
|
![]() |
|
Jeg har ingen HOME på recievr remote, kan det være en anden ?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Nogle gange skal forstærkerens indgange "aktiveres" før de virker. På min hedder det vist assign.
|
|
![]() |
|
Jeg har fundet HOME knappen men der sker intet når jeg trykker på den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og du har valgt hdmi indgangen du har sat kablet i på TV remoten? Du kan med fordel vælge at anvende ARC indgangen på TV, da lyden så kan gå i reciever med samme kabel.
|
|
![]() |
|
På Pioneer er hdmi indgangene forud assignet/tildelt, så "1" er BD, "2" er DVD, osv
|
|
![]() |
|
Hvad er ARC indgang og hvordan kan man bruge samme kabel.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
ARC In på Reciveren er HDMI Out, du sætter Reciver op til at hente TV lyd der, og aktiver CEC på enhederne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har du valgt hdmi indgangen på TV?
|
|
![]() |
|
Hvordan aktiverer man cec på tv og bd
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |