|
Ingen Billede på BD RIP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2015 kl. 14:09 |
Jeg har rippet min Superman Returns i remux Bluray ......1:1.
Når jeg afspiller den på min Dune HD så er der lyd men ingen Billede. Der er bare sort skærm med film titlen midt på skærmen. Er det en form for beskyttelse....? Nogen der oplever lign.
Redigeret af xalodogan - 07-Maj-2015 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ikke tænke mig, at der ikke skulle være kopi beskyttelse på den, så har du ikke benyttet noget SW til at omgå det, så er det sandsynligt det du oplever. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det kommer nok an på hvad det er for noget software der er blevet brugt. Mit umiddelbare bud er at den enten staller ved det og ikke kommer længere eller rippet har slået fejl og kun taget den del.
kunne du ikke fortælle lidt om hvad du har lavet? - det lugter temmelig underligt når du siger du har remuxet. - ved alm brug af makemkv er det udelukkende en kopiering og der sker så vidt jeg ved ingen remux. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ved makemkv er det en remux, da den ikke tager feks menuer med samt du også vælger hvilke lyd og undertekster der skal med |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
en remux betyder at lyd og video skilles ad for derefter at samles igen. For at det kan lade sig gøre skal det gøres i et hug på hele filen. Og det gør makemkv ikke. Den laver blot en extraction af de PID's der skal tages med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |