recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Beovision MX6000.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Beovision MX6000.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Beovision MX6000.
    Sendt: 08-Maj-2015 kl. 02:47
Hej.

Da mine forældre endelig har fået fladskærm, vil jeg høre om der noget som helst værdi tilbage i deres gamle tv - et Bang & Olufsen MX6000? Det er hvidt som på billedet, og står på en drejestand (dog uden motor):

Hvad kan det evt. indbringe - hvis noget?

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 08-Maj-2015 kl. 02:57
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 06:32
Du kan nok for mere for remoten alene end hvis du sælger det samlet !
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 06:54
lauritz.com er B & O-fjernbetjeninger i høj kurs - tag et par billeder af den og send det til dem...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Du kan nok for mere for remoten alene end hvis du sælger det samlet !

Tjah, det er egentlig også min tanke.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

lauritz.com er B & O-fjernbetjeninger i høj kurs - tag et par billeder af den og send det til dem...

Tak for tippet.

M.v.h.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 14:01
Jeg forærede mit MX6000 væk for godt 4 år siden. Det var intet værd. Som nævnt, så er fjernbetjeningen dog nogle hundrede kroner værd - mere hvis den er i god stand.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu