|
Kan ikke installere Windows 7 |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2015 kl. 12:58 |
Min søn har en hp bærbar hvor han og en kammerat har installeret en Windows version som der blev hentet på nettet den virker så meget dårlig efterfølgende.
Jeg har så en Windows liggende Som jeg vil prøve og installerer men maskinen skriver at den ikke vil tage denne Windows version da den ikke er valid!! Forslag til hvordan jeg kan få min Windows version installeret?? |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der var nok en Windows licens med da den blev købt. Se på markarten i bunden af pc'en. Brug det licens nummer på samme Windows version. Hvis du vil bruge en anden Windows version skal du bruge et licens nummer der passer til den version og ikke bliver brugt på en anden pc.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Hvor og hvordan, har de hentet Windows 7 på internettet?
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Ja hvor de har hentet den ved jeg ikke!!
Og det er lidt irriterende at de lige slettede den originale der var monteret fra fabrikanten da nøgle i bunden passede til den originale Windows installation. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Nogle gange kan Recover partition vist være "skjult" så den ikke kan ses i Explorer, men burde kunne ses i disk administration. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Ja, det tænkte jeg også på.
F9 plejer at være den man bruger til gen installation. Så vidt jeg husker.
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvis de har hentet en "illegal" version på nettet, så er sandsynligheden for at den gamle recoverypartition er gået fløjten nok ret stor. Generelt er de versioner man kan hente på diverse torrentsites vist mere eller mindre befængt med rootkits og spyware. MS tilbyder faktisk selv download af win7. I kan eventuelt prøve her - eller også kan man kontakte HP for en recovery DVD. http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Som minimum skal din installationsdisk være samme version som nøgle mærkat angiver. Derudover kan der måske være problem med OEM version, så du skal have fat i original disk fra HP. For der er jo nok ikke blevet brændt en backup geninstallations DVD mens tid var. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Nej der er ikke nogen recovery eller andet desværre.
Så i mener jeg kan kontakte hp og så få originale recovery cd ?? |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Klaus - digitalriver er ikke længere CDN for MS. Det er akamai/MS eget CDN og de har ændret måden man kan hente dem på. Se mit første link.
|
|
![]() |
|
Hvilken version er den født med? Det kan måske lade sig gøre med en standard disk, bare det er den rigtige version? Og hvilken version er det du har forsøgt med, som ikke blev godtaget? Jeg har en Win7 Home Premium i UK version, den kan sikkert ikke bruges (går ud fra din er DK udgave) Og har også en Win 7 Professional DK udgave, vi kunne nok finde ud af noget hvis det er den version. Hvor i landet bor du? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |