|
Er min subwoofer i stykker? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
norretoft ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2015 Sted: Gråsten Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2015 kl. 20:37 |
Hej
Jeg har lige sat anlæg op derhjemme, men syntes ikke min aktive sub virker, har aldrig haft en aktiv sub før så kan godt være mig der gør noget forkert så håber på hjælp fra jer :-) Forstærkeren er en harman kardon avr170, jeg har købt et helt nyt kabel og sat bag i subben og over i forstærkeren, men der kommer kun en brummende/summende lyd ud igennem den når jeg hører musik, har prøvet de forskellige indgange bag på subben men uden held men aner ikke om de forskellige indstillinger bagpå står rigtigt, jeg har prøvet at skrue lidt på de dreje knapper men uden held. Kan nogen forklare mig hvilken indgang kablet skal sidde i bag på subben og hvordan de forskellige knapper skal stå?
Mvh. Brian |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er Reciveren sat op til at der er en SW på.?? Hvilken SW er det.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Stereomusik er jo kun i 2.0
Kommer der lyd ud når du afspiller film med 5.1 ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Selv om det er 2.0, så kan SWen godt være aktiv, det kommer an på hvordan det er sat op. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg siger bare det kan være en mulighed. Når min reciever står på pure direct, kommer der heller ikke en tone ud af sub ved stereomusik.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Det ka være en del ,feks. er der formodentlig en kontakt til On/off på subben (muligvis med auto), du skal måske sætte din fronter til small (på forstærker indstillinger) , efter du på subben, har sat alle indstillinger til default, Dvs. ikke max på vridepotmetre, osv.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
For at udelukke det er subben, kan du sætte en afspiller med rca stik til. Hvis det spiller, skal du nok lede i reciever opsætning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |