recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HK970, N36L, PSU og GPU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HK970, N36L, PSU og GPU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HK970, N36L, PSU og GPU
    Sendt: 11-Maj-2015 kl. 13:06
Hej alle

Så skal der ryddes op og jeg sælger derfor følgende:

Harman Kardon HK970:
Virker som den skal, men mangler fjernbetjening. Godt brugt, middel stand, der mangler et stykke på en af skrueterminalerne til det sekundære sæt højttalere. Ingen lys i volumenknap. Ingen kvittering.

HP Microserver N36L: SOLGT
Virker som den skal. 1.3GHz dual core m. 1gb ram, ingen diske, men plads til 4 stk. Kun brugt kort tid. Ingen kvittering (modtaget som HP promotion halløj). Har også et low-profile Radeon HD5450 GPU som kan medkøbes for +100,- Herved kan serveren anvendes som mediecenter/afspiller også, da der kun sidder en onboard GPU, som ikke er særlig kraftig.

XFX Radeon HD 6870:
Virker som det skal. Købt hos Proshop, kvittering haves. Mulighed for at få et billigt ekstra kort til et crossfire setup.

LC Power LC6550 v.2 PSU:
Virker som den skal. 550w ATX PSU med molex og sata kabler samt 'det almindelige' incl. PCI-E til nyere grafikkort. Ingen kvittering.

Det hele befinder sig lige nord for Århus. Der er ikke noget HBO på delene, men jeg forbeholder mig retten til alt.

Giv et bud Thumbs Up

Redigeret af HamDenFede - 19-Maj-2015 kl. 12:56
Mvh. HamDenFede
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 15:35
HP Microserver N36L

Kan de udvides med mere ram ?

Hvad er max størelse HDD den kan håndterer ?

hvilket OS kører den med ?

Hvad har du selv i tankerne mht pris ?

hvor længe kører auktionen ?

Redigeret af Hackerjac - 11-Maj-2015 kl. 15:36
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 17:27
Maskinen har 2 slots til ram. Der medfølger 1stk 1gb, men kan sagtens køre med ex. 2 x 4gb. Efter sigende kan man også bruge 2 x 8gb, men dette er ikke officielt supporteret.

Max størrelse HD afhænger af OS. Serveren plads til 4 stk. sata diske. Jeg bruger selv 3 og 4TB i min, men om de nye endnu større diske er supporteret ved jeg ikke.

Der følger ikke OS med, men den er oplagt til både Windows, Linux eller evt. Synliges DSM.

Jeg tænker den nok skal koste en plovmand. Det er en fin maskine, kompakt, og bruger næsten ingen strøm. Jeg kunne lige presse min op på 40w med tre diske, når den blot stod og serverede film til et par klienter (delte svares).
Mvh. HamDenFede
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 17:40
vil så byde en plov plus porto
Til top
matx2008 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2011
Sted: Kbh, Danmark
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matx2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 18:17
250 for gfx+psu
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

vil så byde en plov plus porto

Det kan vi godt aftale.
Send mig en pb, så aftaler vi nærmere.
Mvh. HamDenFede
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af matx2008 matx2008 skrev:

250 for gfx+psu

Det er i underkanten. GFX alene går for 4-500,- brugt. Du kan få begge dele for 600,-
Mvh. HamDenFede
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:41
Så er serveren solgt
Mvh. HamDenFede
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 12:57
Vi prøver et enkelt bump.
Mvh. HamDenFede
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu