recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay App - nu på ATV3!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay App - nu på ATV3!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay App - nu på ATV3!
    Sendt: 12-Maj-2015 kl. 19:42
Har lige opdaget, at Viaplay App er nu dukket op på min ATV3.

Efter at ha' indtastet en kode som ATV genererer på viaplay.se/activate, bump, så fik jeg lov til at se alle deres film selv om jeg normalt kun abo. på serier!

God fornøjelser :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 20:23
Jeg har ikke fået viaplay på Apple TV.
Edit: Og så kom den. Hvor fik du den kode?

Redigeret af Flemming Larsen - 12-Maj-2015 kl. 20:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 20:44
Har nu fået koden, og har oprettet en måned. Men når jeg vil ind i APPen nu, så kører cirklen bare rundt og rundt.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 20:55
Jeg havde en viaplay abo i forvejen så lige så snart jeg havde angivet login og password via browseren på min pc så kunne jeg se filmene på ATV med det samme.

du kan prøve igen om nogle timer?
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 22:18
Det er jo en fantastisk nyhed Clap
Virker perfekt efter koden er tastet ind.  
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 10:49
Hvis jeg køber en crome cast, kan jeg så bruge, de 3 måneder gratis på samme konto, som jeg oprettede igår?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Efter at ha' indtastet en kode som ATV genererer på viaplay.se/activate, bump, så fik jeg lov til at se alle deres film selv om jeg normalt kun abo. på serier!

De har da ikke et abonnement på kun serier?!?
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 12:03
Glædeligt at der endeligt er kommet en dansk app på ATV. Tillykke til Viasat. Men så længe de holder fast i deres stenalder tankegang med "pakker" hopper jeg ikke med på vognen. Jeg er kun interesseret i at se deres motorsport, og vil ikke betale for film og serier oven i hatten. Viasat har ikke helt forstået begrebet cable cutting. (Eller vil ikke pga økonomien).

J

Redigeret af Jwin - 13-Maj-2015 kl. 12:06
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

De har da ikke et abonnement på kun serier?!?
Det er via mit viasat parabol abonnement.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 14:27
OK
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 15:45
Kan det være rigtigt, at man skal aktivere sit Apple tv hvergang man vil på? Jeg har 4 stk, og skal

aktivere hvergang. Ouch

Redigeret af Flemming Larsen - 13-Maj-2015 kl. 15:45
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 16:30
Jeg tror Viaplay skal aktiveres per device, og ikke per account fordi de har en max grænse på 5 devices per account.

Redigeret af zeryus - 13-Maj-2015 kl. 16:33
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu