|
Stremningstjeneste kvalitet?!!! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2015 kl. 16:43 |
|
Hey gutter
Hvilken stremningstjeneste mener i er den bedste ifht. lyd og billedekvalitet? - og næste spørgsmål, kan det virkelig passe at det kun er Blockerbuster.dk hvor man kan streame præmierefilm? Jeg var en af dem som trofast lånt film hos blockbuster for at få en skive bluray, med fuld drøn på lyd og billede. Var i den lokale Bluecity, som er erstattet af den fysiske butik blockbuster. De for kort tid siden masser af udlejningsfilm, nu har de en enkel væg :( kan det virkelig passe at den eneste vej til at se en ny film i 1:1 er ved at købe filmen? tak :)
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køb er efterhånden den eneste lovlige mulighed der er tilbage.
|
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
Yousee hvis du har muligheden der kan du leje premierefilm.
|
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Hmm. det fandme en gråzone...
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
Netflix er efter min mening bedst med lyd og billede
|
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
|
Jeg synes iTunes er mindst lige så god som Netflix.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Alle kan bruge You Bio, enten via App på de TVer der har den, eller deres You Bio modtager.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
|
Synes Netflix er ok. Har prøvet Viaplay og Blockbuster og det er elendigt.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Netflix er klart det bedste men Blockbuster kommer dæleme tæt på deres brugerflade er dog elendig. HBO er ringest af dem jeg har prøvet. Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Efter HBO har fået airplay, så står det faktisk ret godt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2119 |
|
HBO står også godt på Chromecast, men få nu 5.1 lyd også. Det mangler Blockbuster vel også? Netflix har styr på billed og lyd
![]() |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Hej,
kvaliteten på streaming er bare ikke iorden. HVad jeg kan forstå er problemer som beskrevet nedstående. Korrigere mig gerne hvis jeg er galt på den :-) Har sat op TV2 Play, Cmore og HBO Nordic på min HTCP (AMD A6-7400k + 4 GB ram + SSD og på en 50/40megabit linje med win7, samt maskine med I5 + 8 GB + SSD + Nvidea 750ti) og jeg kan ikke få streaming til at køre ordentligt. Især paneringer er et problem og her ses at streaming giver en smule hak og ryk i billedet. Game og Thrones intro er perfekt til at teste sit system. Først afspil et web-rip i KODI/XBMC og se hvor glindende det er afspillet lokalt, og så prøv at afspille fra HBO nordic, Cmore eller Itunes og her vil man se ryk og hak..........har selv testede både chromeIexplore og firefox med middelmådig resultater. Har også testet Chromecast, Ipad og xbox360 med game of trhones, og her er billedet bedre end med win7, men mah har så pulldown bug, dvs. at Game of thrones er optaget i 24hz og alle overstående afspiller i 60hz, hvormed der kommer et hak pga. man kompensere fra overgang fra 24 --> 60 hz ved at indsætte extra frames. Dette har man selvfølgeig ogsp på win7, men det "gemmes" bare i alt det andet hakkkeri (man kan dog i sit win7 system ændre hz på gfx-kort hvis skærm tillader det, men hjælp ikke hos mig). For at vende tilbage til KODI/XBMC så afspillede dette Game of Thrones into fejlfrit og totalt glidende på begge maskiner, og konklusionen er bare at man har svært ved at få den fulde oplevelse gennem streaming.....hvorvidt masserne oplever det samme ved jeg ikke (min kone ser det ikke og siger jeg er tosset). PRoblemet er jo bare at hvis vi ikke kan låne buyray længere og man er modtagelig for hakkeri i billedet er der jo kun en "dark-ages" vej at gå mod pirateri......og det er lidt skidt udvikling......så opråb til streamingtjensterne. FIX det og lave et plugin i browser der skifter hz efter kildemateriale også! KB
Redigeret af kbaggen - 14-Maj-2015 kl. 08:48 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |