|
Ny bluray afspiller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2015 kl. 16:37 |
|
Står og skal have ny bluray afspiller da den gamle trænger til en udskiftning. Men kom til at tænke på om der var nye modeller på trapperne ang atmos, dtsx og 4k? Hvis ik, hvad skal man gå efter med et budget på 1000-1500kr (evt brugt).
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Panasonic har altid haft gode afspillere, så det er da en ide at se på dem. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
|
Har også ledt efter nogle af deres på ksb, tak :-)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Nye koster nødvendigvis heller ikke en formue. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Du har ret. Jeg har et udgangspunkt.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Hvad skal den kobles til? dekoder du lyden i din resiver? Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
|
Den skal kobles til sr receiver så går ud fra det en den der bliver flaske halsen?
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
|
Jeg har haft udfordringer med flere (primært billige) afspillere ved afspilning af (de meget få) film med Atmos lydspor. Men også Oppo 8x og 9x modellerne har udfordringer med Seamless branching (den teknik der benyttes ved Atmos lydspor). Problemet blev løst, da jeg købte en Sony bdp-S7200.
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
||
.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Køb en billig Pioneer BDP 170 den kan købes ny til 890kr og den kan flytte undertæksterne op og ned og den er ok hurtig ;O) Benytter den selv den erstattede en OPPO 105 og rent billed messigt og styringsmæssigt savner jeg intet og lyden dekoder jeg i min resiver. Og så kan Laserdisken gøre den kodefri senere hvis det ønskes men alle mine Bluray æder den sku allerede de er nok multiregion selvom det ikke står på dem ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
4k blu-ray afspillere kommer på markedet til efteråret. Så "hold your horses."
|
||
![]() |
||
|
Hvilke kommer? har du links ? Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
nu det åbenbart er svært at google, så her |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |