|
Wimp + Bibob + Squeezebox problemer (SOLVED) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2015 kl. 22:45 |
Problemet er løst.
Redigeret af Ukke - 14-Maj-2015 kl. 08:18 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå. Det lykkedes mig at benytte ickStream, som må siges at være en del bedre end min tidligere løsning. Tråden kan lukkes. :)
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Og så sælger du dem? ☺
|
|
![]() |
|
Ja, desværre. Jeg vil gerne have multi-room, og jeg synes efterhånden det er svært at opstøve brugte Squeezebox-produkter. :) Jeg har været glad for mine Squeezebox-produkter - lige siden Slim Devices udgav deres SB Classic. Jeg synes også, det er fedt med et åbent community samt at der stadig udvikles plug-ins, og at disse fortsat opdateres. Det er ret fedt med ickStream. Du kan styre WiMP/Tidal fra din PC/Mac via LMS. Det kunne man ikke med Wimps egen software. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Enig - har selv 8 forskellige afspillere. Synes dog stadig de er til at støve op - folk sælger jo engang i mellem ;)
|
|
![]() |
|
Ja, der er en hel del Duet's til salg, men jeg søger primært Radio's.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |