recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp + Bibob + Squeezebox problemer (SOLVED)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wimp + Bibob + Squeezebox problemer (SOLVED)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wimp + Bibob + Squeezebox problemer (SOLVED)
    Sendt: 13-Maj-2015 kl. 22:45
Problemet er løst.

Redigeret af Ukke - 14-Maj-2015 kl. 08:18
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:17
 Nå. Det lykkedes mig at benytte ickStream, som må siges at være en del bedre end min tidligere løsning. Tråden kan lukkes. :)
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:26
Og så sælger du dem? ☺
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Og så sælger du dem? ☺

Ja, desværre. Jeg vil gerne have multi-room, og jeg synes efterhånden det er svært at opstøve brugte Squeezebox-produkter. :) 

Jeg har været glad for mine Squeezebox-produkter - lige siden Slim Devices udgav deres SB Classic. 

Jeg synes også, det er fedt med et åbent community samt at der stadig udvikles plug-ins, og at disse fortsat opdateres. 

Det er ret fedt med ickStream. Du kan styre WiMP/Tidal fra din PC/Mac via LMS. Det kunne man ikke med Wimps egen software. 

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 19:22
Enig - har selv 8 forskellige afspillere. Synes dog stadig de er til at støve op - folk sælger jo engang i mellem ;)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Enig - har selv 8 forskellige afspillere. Synes dog stadig de er til at støve op - folk sælger jo engang i mellem ;)

Ja, der er en hel del Duet's til salg, men jeg søger primært Radio's. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu