|
Onkyo TW SR507 - "Direct" No Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2015 kl. 19:17 |
Hey People.
Har i flere år haft denne reviever der har leveret varen og altid fungeret fint. Sound Mode har ALTID stået på " Direct" for så skiftede den selv over på fx DTS hvis det var det format kilden afspillede...... Dette sker ikke mere...... Jeg kan ikke forstå hvorfor??? Jeg gik igang med at undersøge lidt ved at pille rode rage og har så også fundet ud af at der heller ikke kommer lyd ud af højre front højtaler. Flyttede den over på venstre og så spillede den fint. Højtaler kablet er intakt....... Nogle gode råd???
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne den være ved at stå af?
prøvet at lave en reset af den?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hdmi board er defekt?
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Problem solved. Det viste sig at min datter havde haft resat min boxee box ved en fejl og da jeg konfigurerede den igen, glemte jeg da at sætte er flueben i menuen for digital lyd i Audio menuen. Højtalerten der ikke virkede..... skiftede højtaler kabel ud og alt er som det skal være igen:-)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |