|
Sonos mister forbindelsen CG3000 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2015 kl. 10:41 |
Hej
Mit Sonos er begyndt at tabe forbindelsen til min CG3000. Setup er Yousee CG3000 med kablet Brigde. Når Bridge først er fundet, så virker det fint. Nogle timer senere så er Bridgen forsvundet igen. Hvis jeg genstarter CG3000 så virker det fint igen. Hvad er der galt ? |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kontakte Sonos support, de er meget hjælpsomme og kan se en masse i de Diagnostics du kan sende til dem.
Alternativt så prøv at droppe Bridge, og kobl dit Sonos direkte på dit trådløse netværk. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Eller giv dine trådløse enheder statisk IP.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Da jeg brugte Yousee CG3000 var Sonos heller ikke stabilt i starten.
Men kan du bruge faste ip adresser til dit Sonos er det af og til en fordel.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Sonos understøtter da ikke fast ip ?
Men ja vil prøve at droppe bridgeen.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Du kan reservere Sonos enheder ip i routeren.
Har jeg gjort. alle mac adresserne står bag på Sonos enhederne som hjælp
|
|
![]() |
|
Hvordan har i droppet cg3000 ?
Har i helt droppet yousee eller ? |
|
![]() |
|
da jeg havde yousee brugte jeg anden router til sidst for at undgå at bruge cg3000 som wifi.
|
|
![]() |
|
Jeg tror ikke mit problem er wifi. |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Oplever det samme. Har ikke Bridge, men kablet Connect.
oplever det som dropouts i lyden. JH |
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Er der tale om drop-outs på lokale filer eller er det i forbindelse med streaming-tjenester?
|
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Jeg bruger oftest TuneIn (tidligere SkyFm Premium), så det er her jeg oplever det. Har ikke bemærket det ved streaming fra egen NAS.
JH |
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |