|
Manglende lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2015 kl. 23:58 |
Håber I kan hjælpe.
Mit setup er sony kdl-805 og et 5:1 setup med onkyo 308 som forstærker. Jeg kører med hdmi kabel fra tv til forstærker. Når jeg tænder tv'et tænder forstærkeren også men der kommer ingen lyd. Slukker jeg forstærkeren overtaget fjernsynets højttalere. I setup på fjernsynet er forstærkeren registreret men der kommer stadig ingen lyd. Jeg har også prøvet at hive lyden fra dvd'en ud til højttalerne, stadig ingen lyd. Kan i hjælpe. Skal jeg ud og købe et optisk kabel? Håber I kan hjælpe ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er Reciver sat op til at hente TV lyd på HDMI (ARC).? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Hvordan gør man det?
Mit gamle setup var det samme dog med et px80 er tv og en zaptor boks(Stofa). Dengang virkede det.
|
|
![]() |
|
Nu virker det
![]() Takker igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |