recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anynet+ Harman Kardon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anynet+ Harman Kardon

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobroarhansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Maj-2015
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobroarhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anynet+ Harman Kardon
    Sendt: 21-Maj-2015 kl. 16:48
Hej,

Jeg har et Harman Kardon surround system med en 577W reciever og et samsung tv.

Jeg kan ikke få det til at spille super godt sammen, og kan ikke koble det sammen med anynet+, da den siger den ikke kan få forbindelse.

Jeg skal derfor hver gang tænde både tv og reciever og recieveren går ind på HDMI ARC siden i stedet for at vise TV.

Jeg mener at have koblet det hele rigtigt sammen, for lyden fungere ganske fint.

Håber nogle kan hjælpe!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 18:51

Tilslut HDMI kablet i TV i den der er mærket ARC, aktiver Anynet og aktiver Reciver On i menupunktet. Kablet tilsluttes Reciver i HDMI Out som skal være mærket ARC.
Hvordan Reciver skal indstilles, må du læse i dens manual.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobroarhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 21:26
Kablerne sidder som du beskriver. Og lyden kører via arc, og jeg kan også under kilde se en der hedder anynet hdmi-cec med navnet HK bds 1, men jeg kan ikke få modtager til at slå til. Får besked, anynet+- enhed ikke tilsluttet.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 21:34

I Anynet menuen er modtager stillet til On/til.? Er Anynet CEC aktiveret.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobroarhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 21:59
Jeg kan ikke stille modtager til on, den melder den fejl jeg skrev sidst hver gang. Anynet cec er aktiveret.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 22:04

Hmm. Så ved jeg det ikke lige. Det kunne være en inkompatabilitet mellem enhederne.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobroarhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 22:52
Det lyser bare underligt når de godt kan finde hinanden når man søger på anynet. Den skriver at den kobler anynet fra når man går fra receiverens menu og over på tv.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2015 kl. 14:25
Opdateret firmware på receiver og tv? 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobroarhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2015 kl. 20:16
Ja, det har jeg også gjort.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu