|
Ikoner på skrivebordet flyttes? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2015 kl. 07:39 |
Når jeg tænder for PC'en om morgenen, vises ikonerne på skrivebordet nogen gange i en anden rækkefølge
Det er først begyndt her for nyligt Hvad er nu det? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du skiftet opløsning, eller kørt med anden skærm ?
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan ske, hvis der er et program, som blev opdateret, og så skiftes genvejen(Ikonet) ligeledes ud - særligt antivirusprogrammer er slemme til det. Andre programmer, som opdateres kan dog også finde på det.
Redigeret af turbo2 - 23-Maj-2015 kl. 09:03 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke gjort andet end at slukke computeren: Der har ikke været en anden skærm tilsluttet, og der er ikke noget der er opdateret
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er med stor sandsynlighed en fejl i din profil på Windows og vil blive løst ved at lave en ny profil. Men det er spørgsmålet om man har lyst til at indstille alt på ny fordi man har et problem med nogle ikoner. Jeg har i mange år benyttet et stykke software der hedder DesktopOK, til at genskabe ikoner placering på skrivebordet. Det har været et problem hvis jeg logge på med remote desktop fra en anden maskine med mindre skærm. Så smider Windows rundt på alle ikonerne. Men med DesktopOK bliver ikonernes placering automatisk gemt og kan automatisk genskabes. Der er også flere funktioner til at styre det manuelt. Det er uden adware eller malware i de versioner jeg har downloaded. Kan hentes her: http://www.softwareok.com/?seite=Freeware/DesktopOK
Redigeret af Cyberguyen - 23-Maj-2015 kl. 12:46 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Fences til at holde styr på ikonerne. Fungerer rigtigt godt, men det er desværre ikke gratis :(
|
|
PrebenSk
Junior bruger Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh Preben
|
|
PrebenSk
Junior bruger Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Iconoid fra "© SillySot Software".
Det er gratis og virker godt |
|
mvh Preben
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |