recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Malware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Malware

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Malware
    Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:19
Hej
Hvad bruger i af scanner mod Malware?
mvh
Mvh
Svsommer
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:52
Malwarebytes er noget af det bedste.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:57
Jeg bruger malwarebytes og superantispyware
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 09:02
Hvorfor kan jeg ikke installere Malwarebytes på min PC uden diverse fejlmeddelelser?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvorfor kan jeg ikke installere Malwarebytes på min PC uden diverse fejlmeddelelser?
Kan det tænkes at det malware du har installeret af gode grunde ikke kan li' at du vil installere noget som kan fjerne det? Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 09:42
er det så den free version i bruger?
https://www.malwarebytes.org/products/
Mvh
Svsommer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Kan det tænkes at det malware du har installeret af gode grunde ikke kan li' at du vil installere noget som kan fjerne det? Wink

Og hvordan får jeg så det fjernet, når jeg ikke kan installere Malwarebyte? Superantispyware er vel ikke anvendeligt mod malware?
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 11:04

Det hjælper altid os andre at vide hvilke fejlmeddelelser du får, ellers er det godt nok svært at udlede noget.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 11:06
Fik Malwarebyte installeret som følger:

Downloadede den selvfølgelig...
Trak internet-stikket.
Deaktiverede BullGuard.
Installerede Malwarebyte.
Satte internettet til igen.
Aktiverede BullGuard igen.
Opdaterede Malwarebyte, og startede en scanning - så må vi se, om den finder noget skrammel......
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Det hjælper altid os andre at vide hvilke fejlmeddelelser du får, ellers er det godt nok svært at udlede noget.

Kunne ikke lige huske dem - men se, hvordan jeg så prøvede i indlægget ovenfor...

Scanningen fandt ingenting - om computeren så er HELT "Clean" er så nok en anden sag...

Og jeg benytter den gratis - fjerner altid fluebenet ud for prøveversionen ved installationen.

Redigeret af turbo2 - 23-Maj-2015 kl. 13:20
Til top
æblemand86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2013
Sted: svendborg
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér æblemand86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 11:21
ja selvom et program siger man er "ren"så kan du nemt ha mere :(

jeg ville tag en tur med spybot 1.6 (den er nu bedst i mine øje)
derefter en tur med Emsisoft Anti-Malware (gratis udgaven)
og til sidst Malwarebytes Anti-Malware...

men det hele skal sket imens din pc er i fejlsikret tilstand.

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af æblemand86 æblemand86 skrev:

ja selvom et program siger man er "ren"så kan du nemt ha mere :(

jeg ville tag en tur med spybot 1.6 (den er nu bedst i mine øje)
derefter en tur med Emsisoft Anti-Malware (gratis udgaven)
og til sidst Malwarebytes Anti-Malware...

men det hele skal sket imens din pc er i fejlsikret tilstand.
VIGTIGT! Exclamation

Malwarebytes bør kun køres i fejlsikret tilstand, hvis man ikke kan starte programmet i normal tilstand.

Det hænger sammen med at der ikke kan findes root-kits i fejlsikret tilstand og visse registry indstillinger ikke er aktive i fejlsikret tilstand.

Jeg plejer altid at have en bootdisk med en antivirus scanner. Så kan man starte op udenom det inficerede system og scanne det.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu