|
Malware |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:19 |
|
Hej
Hvad bruger i af scanner mod Malware? mvh |
||
Mvh
Svsommer |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Malwarebytes er noget af det bedste.
|
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger malwarebytes og superantispyware
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor kan jeg ikke installere Malwarebytes på min PC uden diverse fejlmeddelelser?
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det tænkes at det malware du har installeret af gode grunde ikke kan li' at du vil installere noget som kan fjerne det?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er det så den free version i bruger?
https://www.malwarebytes.org/products/ |
||
Mvh
Svsommer |
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvordan får jeg så det fjernet, når jeg ikke kan installere Malwarebyte? Superantispyware er vel ikke anvendeligt mod malware?
|
||
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det hjælper altid os andre at vide hvilke fejlmeddelelser du får, ellers er det godt nok svært at udlede noget.
|
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik Malwarebyte installeret som følger:
Downloadede den selvfølgelig... Trak internet-stikket. Deaktiverede BullGuard. Installerede Malwarebyte. Satte internettet til igen. Aktiverede BullGuard igen. Opdaterede Malwarebyte, og startede en scanning - så må vi se, om den finder noget skrammel......
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne ikke lige huske dem - men se, hvordan jeg så prøvede i indlægget ovenfor... Scanningen fandt ingenting - om computeren så er HELT "Clean" er så nok en anden sag... Og jeg benytter den gratis - fjerner altid fluebenet ud for prøveversionen ved installationen.
Redigeret af turbo2 - 23-Maj-2015 kl. 13:20 |
||
æblemand86
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2013 Sted: svendborg Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja selvom et program siger man er "ren"så kan du nemt ha mere :(
jeg ville tag en tur med spybot 1.6 (den er nu bedst i mine øje) derefter en tur med Emsisoft Anti-Malware (gratis udgaven) og til sidst Malwarebytes Anti-Malware... men det hele skal sket imens din pc er i fejlsikret tilstand. |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
VIGTIGT! Malwarebytes bør kun køres i fejlsikret tilstand, hvis man ikke kan starte programmet i normal tilstand. Det hænger sammen med at der ikke kan findes root-kits i fejlsikret tilstand og visse registry indstillinger ikke er aktive i fejlsikret tilstand. Jeg plejer altid at have en bootdisk med en antivirus scanner. Så kan man starte op udenom det inficerede system og scanne det.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |