|
Maling til Lærred |
Besvar |
Forfatter | |
hussainb
Ny bruger Oprettet: 25-Maj-2015 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2015 kl. 11:38 |
Hej,
Jeg har en projektor med short throw (BENQ W1300). Den er hængt i loftet. Jeg vil gerne bruge væggen som "lærred". Der ses oftest fodbold og andet sport (og playstation) på den. HVilke farver vil være passende iforhold til Gain osv så det ses bedst muligt. Jeg skal aligevel male væggen så hvis jeg kunne male iforhold til at projektor vises bedst muligt vil det være perfekt. På Forhånd Tak :-)
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes maling til formålet.
Søg efter : screen goo |
|
hussainb
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for det hurtige svar. Er det noget jeg maler hele væggen med? eller en ramme med?
|
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
En hel-mat glans 5, helt hvid eller -svagt- lysegrå væg maling i en god kvalitet er egnet. Du skal spørge efter en en nuance der er helt neutral. Det er lang fra alle hvide eller grå farver der reelt er neutrale, men spørg efter det og ekspedienten burde kunne finde det til dig.
|
|
hussainb
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen,
Det virker meget dyrt, kan man ikke bruge alm maling hvor en farve bare er god og passende? Så stort er budgettet?
|
|
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.av-oplevelser.dk/group.asp?group=161.
Umiddelbart ville jeg dog vælge et fast ramme lærred hvis det var mig :)
|
|
E100
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det Trumle anbefaler dig ER helt almindelig maling. Fx ren hvid loftmaling i glans 3 eller 5 - det bliver vist ikke billigere Redigeret af E100 - 25-Maj-2015 kl. 20:12 |
|
hussainb
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry fik ikke est Trumles svar inden jeg skrev. Det var også dette jeg formodede men godt at få det bekræftet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |