|
VMware eller alternativ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
muggi1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2014 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2015 kl. 00:08 |
|
Hej,
Står egentlig bare, og skal bruge en virtuel-maskine-dims. Førhen var det vidstnok VMware workstation, som gratis kunne hentes. Jeg vil kunne smide et install-iso ind i mavsen på denne. Linux/Win7/Æble. Findes det stadigvæk som gratis? Er en smule forvirret over alle de muligheder på VMware's hjemmeside, som egentlig ikke er gratis alligevel. Måske er der noget nemmere og smartere i dag? På forhånd mange tak ![]() Muggi
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er er gratis heder vmware player. Og kan kun køre en virtuel computer af gangen. Eller prøv virtualpc er det vist den heder fra Oracle, gratis og kan køre flere virtuelle pc'er på sammen tid
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Oracle Virtualbox virker fint for mig, findes både i linux, æble og winblows udgave og er donation-ware, dvs. giv den gas ganske gratis og hvis du en dag får trang til at smide skillinger i deres retning er det helt okay med dem.
|
||
![]() |
||
PhuPhyt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
|
Hvad med Windows Virtual PC fra Microsoft selv ?
|
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
VMware Player kan sagtens køre flere maskiner samtidig. Du skal bare starte en instans af VMware Player for hver maskine du vil have kørende.
|
||
![]() |
||
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
|
+1
|
||
![]() |
||
muggi1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2014 Status: Offline Point: 18 |
|
Tror at jeg vil prøve at starte med VMware Player.
Mange tak for hjælpen og rigtig god weekend
![]() |
||
![]() |
||
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
|
Altså, hvis du er på en Windows 8 Pro - Så har du Hyper-V indbygget allerede :)
http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/hyper-v-run-virtual-machines |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Det er så ikke helt korrekt. Hvis du benytter RemoteFX, så kan man spille StarCraft 2 over en VM på Windows Server 2012. Det har jeg selv testet, fordi jeg var nysgerrig. Så jeg vil gætte på at det heller ikke er noget problem at bruge Netflix med RemoteFX. Men det løser nok ikke trådstarters problem, da jeg ikke mener der er licens til RemoteFX på Windows 8 som HyperVisor Det kræver i øvrigt SLAT og et DirectX 11 grafikkort med rigtige drivers
Redigeret af Cyberguyen - 23-Maj-2015 kl. 12:53 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
|
Netflix+Hyper-V skulle kun være et problem med AMD grafikkort der slukker for DRM delen i HDMI'en når Hyper-V er aktiveret.
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |