|
BenQ W1070P - Justere billede |
Besvar |
Forfatter | |
Thamias
Junior bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2015 kl. 21:35 |
Hej allesammen.
Jeg har købt en BenQ W1070+. Jeg har monteret en hylde den skal stå på, men blev lidt overrasket over at jeg ikke kan få den til at kaste billedet 'lige ud'. Jeg kan få den til at kaste det nederste af billedet Lige ud, men resten går lineært opad, som skulle den stå på et bord. Er det muligt at få den til at kaste billedet ordentligt, stå plant i højde og uden at den skal vende på hovedet? |
|
Hyl.dk
Super bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Det kan du ikke den er lavet til at stå på et bord eller hænge på hovedet i loftet. Den har lens shift så den kan justeres lidt op og ned. Men ikke ret meget. Der er en tabel i manualen der viser hvor meget den kan flyttes.
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
Thamias
Junior bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Så må den op på hovedet.
Tak for svaret. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |